سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 9320
کل یادداشتها ها : 48
خبر مایه




کسب درآمد از اینترنت و اسرار‌ موفقیت در آن مسئله ای است که امروزه ذهن بسیاری از افراد جامعه را درگیر خود کرده است.

اما باید بدانید کسب درآمد از اینترنت آنقدر هم کار ساده‌ای نیست و نیاز به مهارت‌هایی دارد. به‌همین دلیل است که برخی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در کسب درآمد از اینترنت موفق نیستند…

شاید اکثر مردم اطلاعاتی درباره چگونگی کسب درآمد از اینترنت داشته باشند، اما چگونه می شود که برخی کارآفرینان حوزه اینترنت درآمدهای هنگفتی را کسب کرده و برخی دیگر اگر با شکست مواجه نشوند، درآمد و سود چندانی را کسب نمی کنند؟

اگر شما هم می‌خواهید سهمی از بازار میلیارد دلاری کسب درآمد اینترنتی را به خود اختصاص دهید، باید حرفی تازه برای گفتن داشته باشید.

 
کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از اینترنت

امروزه، اینترنت مکانی پر از پول نقد محسوب می شود. بازاریابان اینترنتی تلاش می کنند تا سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند، اما تنها 20 درصد از آنها حدود 80 درصد از پول اینترنتی را کسب می کنند.

اگر می‌خواهید جز 20 درصد از افرادی باشید که کسب درآمد اینترنتی می‌کنند و درآمدهای میلیونی در روز دارند، باید حتما اصول اصلی کسب درآمد از اینترنت و کسب‌وکارهای اینترنتی را آموزش ببینید و راهی که کارآفرینان پولساز اینترنتی طی کردند را شناسایی کرده و شما هم از همان راه‌ به کسب درآمد بپردازید.

آیا می دانید دلیل کسب درآمد از اینترنت و اسرار‌ موفقیت کارآفرینان پولساز اینترنتی چیست؟

اگر شما هم در پی آگاهی از اسرار موفقیت کارآفرینان اینترنتی پولساز هستید، نکات مهم در این پادکست آموزشی را یادداشت کرده و اجرا کنید.
همین حالا این فایل صوتی را بشنوید

 
پخش‌کننده صوت
00:00
00:00
برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.
دانلود فایل صوتی

 

کسب درآمد از اینترنت در ایران طی چند سال گذشته تا به امروز رشد چشمگیری داشته است. به طوری که کسب درآمد اینترنتی دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است. همه ما می دانیم کسب درآمد از اینترنت در خانه هم امکان پذیر است و یکی از بهترین و راحت ترین کارهایی است که هر کسی می تواند از آن درآمد زایی داشته باشد. حتی با کسب و کار اینترنتی می توان به فکر کسب درآمد میلیونی هم بود.

 
چرا کسب درآمد از اینترنت؟

 
اشتباهات همکاری در فروش
اشتباهات همکاری در فروش

خیلی از افراد به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستند ولی اطلاعات کاملی در مورد آن ندارند و خیلی از دوستان دیگر نیز اصلا از مزیت های کسب درآمد از اینترنت را به خوبی نمی دانند. در واقع از پتانسیلی که در کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد بی خبر هستند.

 
1- کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

اولین و بهترین مزیتی که هر کسی را به سمت راه اندازی کسب و کار اینترنتی می کشاند کم هزینه بودن آن است. یعنی برای کسب درآمد از اینترنت در بسیاری از مواقع اصلا نیازی به سرمایه اولیه ندارید و اگر هم باشد به سرمایه کمی نیاز است. پس دیگران نباید نگران سرمایه اولیه باشید.

 
2- دسترسی به مخاطبان هدف بیشتر

از طریق اینترنت می توانید به بازار هدف گسترده تری دسترسی داشته باشید. بعنوان مثال شما یک تایپیست هستید. آیا مشتریانی که به شما مراجعه می کنند از شهر های دیگر هم هستند؟ مسلما فقط افرادی که در نزدیکی شما هستند یا نهایتا در شهر شما زندگی می کنند به شما سفارش کار می دهند.

ولی اگر کسب و کارتان آنلاین باشد مطمئن باشید می توانید از شهر های دیگر هم مشتری داشته باشید. مشتری های بیشتر با دسترسی به بازار هدف گسترده تر از بهترین مزیت های کسب و کارهای اینترنتی است.
3- بازاریابی و تبلیغات با کمترین هزینه

در اینترنت روش هایی برای بازاریابی و تبلیغات و جذب مشتری وجود دارد که توسط آن ها می توانید با کمترین هزینه یا حتی بدون صرف هزینه ای از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال با تولید محتوای مورد نیاز مخاطبانتان می توانید آن ها را به سمت خود و کسب و کارتان جذب کنید. در واقع بازاریابی از طریق محتوا می تواند بهترین ابزاری باشد که هر فردی با هر میزان سرمایه و هر نوع کار اینترنتی می تواند از آن به بهترین نحو استفاده کند.

 
آیا شما می‌دانید سه عامل اصلی کسب درآمد اینترنتی چیست ؟

این روزها در دنیای کسب و کار اینترنتی خیلی‌ها به فکر کسب درآمد از اینترنت هستند و کم و بیش اطلاعاتی هم درباره چگونگی کسب درآمد اینترنتی دارند. اما چگونه می شود که برخی کارآفرینان حوزه اینترنتی درآمدهای هنگفتی را با استفاده از اینترنت کسب کرده و برخی دیگر اگر با شکست مواجه نشوند، درآمد و سود چندانی را کسب نمی کنند؟ واقعا دلیل موفقیت و کسب درآمد از اینترنت توسط آنها چیست؟

بی تردید، بسیاری از افراد در پی آگاهی از اسرار کسب درآمد از اینترنت هستند.
کسب درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی

امروزه، اینترنت مکانی پر از پول نقد محسوب می شود. بازاریابان اینترنتی تلاش می‌کنند تا سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند. اما تنها 20 درصد از آنها حدود 80 درصد از پول اینترنتی را کسب می کنند.

بازاریابان اینترنتی دیگر به طور معمول از فعالیت خود ناامید شده و کسب و کار اینترنتی را بدون دستیابی به درآمد و پولی که مد نظر داشتند، رها می کنند.

برخی حتی با توجه به هزینه های سنگینی که انجام داده و درآمد چندانی کسب نکرده اند با ضررهای سنگین مواجه می شوند. در ادامه این مطلب برخی از دلایلی که می توانند موجب شکست کسب و کار اینترنتی شوند را بررسی می کنیم.
سه عامل اصلی کسب درآمد از اینترنت عبارتند از:
1- طرز فکر و ذهنیت نادرست درباره کسب درآمد اینترنتی

 

رنج مشروع کارآفرینی

این مساله برای بسیاری از بازاریابان اینترنتی که تصور می کنند کسب درآمد از اینترنت خیلی آسان است، رخ می دهد. آنها گمان می کنند تنها با در اختیار داشتن یک وب سایت و قرار دادن چند  لینک مختلف برای هدایت بازدیدکنندگان به یک صفحه فروش می توانند به آسانی کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنند.

البته کسب و کار اینترنتی می تواند گزینه ای ساده و آسان باشد، اما اگر تلقی شما از سادگی آن چیزی است که به آن اشاره شد، جای شگفتی نیست که در نهایت با دست خالی و یا کسب درآمدی اندک به فعالیت اینترنتی خود خاتمه دهید.

در حقیقت، کسب و کار اینترنتی به نوعی با شیوه های سنتی کسب و کار تفاوتی نداشته و نیازمند صرف زمان و تلاش بسیار و سخت برای کسب موفقیت است.

اگرچه آغاز کار کسب و کارهای اینترنتی نسبتا ساده تر بوده و هزینه های کمتری را شامل می شوند، اما این به معنای آن نیست که کسب موفقیت نیز ساده تر از کسب و کارهای سنتی رخ می دهد.

همانند هر کسب و کار دیگری شما نیازمند آگاهی و آشنایی با حوزه مورد علاقه کسب و کار اینترنتی خود برای کسب درآمد بوده تا در نهایت به اهداف خود و موفقیت دست یابید.

اگر فردی تازه کار در کسب و کار اینترنتی محسوب می شوید و یا همچنان شناخت کافی از این حوزه و چگونگی کسب درآمد از اینترنت را ندارید باید توجه ویژه ای به این نکته داشته باشید.

به عنوان مثال، ممکن است به کسب درآمد از طریق همکاری در فروش و بازاریابی وابسته یا فروش رابطه ای علاقمند باشید. بر همین اساس، باید درباره حوزه مورد نظر خود پژوهش کرده و راهنمای خوبی در این زمینه کسب کنید.

همچنین، می توانید تجربیات افراد موفق در این حوزه را برای پیشگیری از اشتباهاتی که موجب شکست کارآفرینان دیگر شده، مورد توجه قرار دهید.
2- تلاش برای کسب درآمد از اینترنت از طریق روش‌های رایگان

 

سرمایه شروع کسب‌وکار

اگرچه ممکن است برخی کارآفرینان موفق، کسب و کار اینترنتی خود را بدون سرمایه گذاری های سنگین و یا حتی تقریبا به صورت رایگان به موفقیت رسانده باشند، اما به طور معمول بازاریابان اینترنتی نیازمند سرمایه گذاری برای کسب درآمد بیشتر از اینترنت هستند.

اساسی ترین سرمایه گذاری در زمینه کسب و کار اینترنتی به دریافت نام دامنه برای وب سایت و خرید برخی ابزارهای مفید مانند ابزار تجزیه و تحلیل کلید واژه باز می گردد.

کارآفرین از این طریق می تواند نسبت به حرکت در مسیر درست و کسب موفقیت اطمینان حاصل کند.

همچنین، ممکن است برای خرید قالب های آماده وب سایت که از ظاهری حرفه ای برخوردار بوده و یا راهنماهایی برای مراجع و حقوق انحصاری محتوای وب سایت خود مجبور به پرداخت پول باشید.
3- توجه به تغییر و نادیده گرفتن ترافیک

 
نه روش رایگان برای افزایش ترافیک سایت
نه روش رایگان برای افزایش ترافیک سایت

هیچ کسب و کار اینترنتی بدون برخورداری از ترافیک بازدید مناسب و بالا و یا صفحه فروش هدفمند قادر به کسب موفقیت نیست.

بسیاری از بازاریابان اینترنتی اشتباه نادیده گرفتن حجم ترافیک بازدید از سایت را مرتکب شده و بیشتر تمرکز خود را بر زیبایی ظاهری و تغییر و ارائه محتوای آن معطوف می کنند تا از این طریق بازدیدکنندگان را به خرید محصولات و خدمات خود ترغیب کنند.

تصور کنید بهترین و بزرگترین وب سایت کسب و کار اینترنتی را در اختیار داشته، اما از بازدیدکننده کافی برای فروش محصولات خود برخوردار نیستید.

آیا در این شرایط می توانید رویاها و اهداف بلندپروازانه خود را محقق سازید؟ در نتیجه، همان گونه که تلاش می کنید تا وب سایتی بی نقص و عالی داشته باشید باید بر افزایش ترافیک بازدید از آن نیز تمرکز کنید.
کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

 

اولین و بهترین مزیتی که هر کسی را به سمت راه اندازی کسب و کار اینترنتی می کشاند کم هزینه بودن آن است. یعنی برای کسب درآمد از اینترنت در بسیاری از مواقع اصلا نیازی به سرمایه اولیه ندارید و اگر هم باشد به سرمایه کمی نیاز است. پس دیگران نباید نگران سرمایه اولیه باشید.

 
چرا در کسب درآمد از اینترنت نیاز به سرمایه اولیه نیست؟
1- کسب درآمد از اینترنت = صرفه جویی در هزینه ها

یکی دیگر از مزیت های خوبی که کسب و کارهای اینترنتی دارند این است که در خیلی از هزینه های اضافی صرفه جویی می شود. مثلا دیگر نیازی نیست برای رفتن به محل کار خود هزینه کنید. یا برای تولید کاتالوگ ها و هر چیز فیزیکی دیگری هزینه ای اضافی پرداخت کنید. چون در کسب و کارهای اینترنتی همه چیز دیجیتال است.

 
2- کسب درآمد از اینترنت در هر شرایطی

مورد بعدی که خیلی مهمه این است که شما در هر شرایطی می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. یعنی اینکه چه سر کار باشید، چه خواب باشید و یا چه مسافرت باشید می توانید درآمد زایی داشته باشید. این پتانسیلی است که کسب و کارهای اینترنتی با ابزارهای هوشمندی که دارند در اختیار شما قرار می دهند.

 
3- دسترسی سریع به بازار هدف

از طریق اینترنت می توانید به بازار هدف گسترده تری دسترسی داشته باشید. بعنوان مثال شما یک تایپیست هستید. آیا مشتریانی که به شما مراجعه می کنند از شهر های دیگر هم هستند؟ مسلما فقط افرادی که در نزدیکی شما هستند یا نهایتا در شهر شما زندگی می کنند به شما سفارش کار می دهند.

ولی اگر کسب و کارتان آنلاین باشد مطمئن باشید می توانید از شهر های دیگر هم مشتری داشته باشید. مشتری های بیشتر با دسترسی به بازار هدف گسترده تر از بهترین مزیت های کسب و کارهای اینترنتی است.

 
4- تبلیغات با کمترین هزینه

در کسب و کار اینترنتی، روش هایی برای بازاریابی و تبلیغات و جذب مشتری وجود دارد که توسط آن ها می توانید با کمترین هزینه یا حتی بدون صرف هزینه ای از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال با تولید محتوای مورد نیاز مخاطبانتان می توانید آن ها را به سمت خود و کسب و کارتان جذب کنید. در واقع بازاریابی محتوا می تواند بهترین ابزاری باشد که هر فردی با هر میزان سرمایه و هر نوع کار اینترنتی می تواند از آن به بهترین نحو استفاده کند.

 
معرفی روش های کسب درآمد از اینترنت:
پنج قدم برای کسب درآمد اینترنتی
پنج قدم برای کسب درآمد اینترنتی
1- کسب درآمد از طریق فروش محصولات فیزیکی

خیلی از دوستان دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا هستند. از زبان خیلی از دوستان این قضیه را شنیده ام. ولی چرا این همه هزینه؟ چرا این همه زحمت؟ شما می توانید بدون سرمایه و بدون دردسر فروشگاه اینترنتی داشته باشید.

حتما نیازی نیست که در انبار تان انواع محصولات را داشته باشید. خیلی راحت می توانید محصولات دیگران را در سایت خود قرار دهید و زمانی که سفارشی گرفتید، از آن ها محصول را دریافت کنید و به دست مشتری تان برسانید. البته دیجی کالا هم الان از این روش استفاده می کند.
2- کسب درآمد از طریق فروش محصولات دیجیتالی

تولید و فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی یکی از بهترین روش هایی است که هر کسی می تواند از طریق آن درآمد خوبی را از اینترنت کسب کند. امروزه کسب و کارهای اینترنتی زیادی به تولید آموزش ها در موضوعات مختلف و فروش آن ها روی آوردند. دیگر کسی آموزش های تولید خود را روی دی وی دی به مشتریان خود نمی فروشد.

با تولید محصولات دیجیتالی از این نوع هم در زمان و هم در هزینه ها صرفه جویی می شود. مشتریان به راحتی می توانند پس از پرداخت هزینه، همان لحظه محصول مورد نظر خود را دانلود کنند و دیگر چند روز منتظر پست نباشند که بسته آموزشی خود را درب منزل تحویل بگیرند.
3- کسب درآمد از اینترنت با تولید محتوا

تولید محتوا کاری است که هر کسب و کار اینترنتی که می خواهد حرفی برای گفتن داشته باشد باید انجام دهد. بارها در مورد تولید محتوا و نحوه انجام صحیح آن در دیگر مقالات صحبت کردم. از طریق تولید محتوا هم می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید.

هر کسی می تواند محتوایی که تولید می کند را در هر قالبی که است به روش های مختلف به فروش برساند. در ادامه در مورد انواع روش های فروش محتوا صحبت می کنم.

مثلا می توانید با تولید محتوای جذاب و هدفمند مخاطبان زیادی را به وب سایت خود جذب کنید و از طریق آن ها در آمد زائی کنید. به این صورت که برخی از محتواهای خود که فکر می کنید ارزش بیشتری نسبت به بقیه دارند را به صورت پولی در اختیار کاربرانتان قرار دهید. درست مثل سایت هایی که عضویت ویژه دارند.
4- کسب درآمد از طریق تلگرام

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت راه اندازی کسب و کار تلگرامی است. از طریق تلگرام می توانید بدون هیچ سرمایه ای کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. خیلی از دوستانی که قصد دارند از طریق کانال های تلگرامی کسب درآمد کنند هم به فکر کسب درآمد از طریق گذاشتن تبلیغات در کانالشان هستند.طرز فکر خیلی از دوستان همین است.

آموزش تصویری » آموزش ساخت کانال تلگرام

همه تو فکرشان این است که کانالی در تلگرام راه اندازی کنند و با افزایش ممبر و افزایش بازدید پست هایشان کانالی محبوب با ممبرهای زیاد درست کنند و از این طریق سفارش تبلیغات بگیرند و پول در بیاورند. در صورتی که این سخت ترین کار است. همینطور خیلی زمان بر است.

ایده های زیادی برای راه اندازی کسب و کار تلگرامی وجود دارد. بهترین ایده برای کسب درآمد از تلگرام راه اندازی کانال های تخصصی است. شما می توانید مثلا کانالی راه اندازی کنید و در آن متخصصان را معرفی کنید. با این کار هر کسی که دنبال متخصصی برای رفع نیازش است به کانال شما می آید. برای شروع از هیچ کدام از متخصصان پولی دریافت نکنید. متخصصان در هر زمینه می توانند رزومه خود را ارسال کنند و شما هم در کانال خود قرار دهید.
5- کسب درآمد از اینترنت از طریق آزاد کاری (فریلنسرینگ)

آزادکاری یا فریلنسرینگ کاری است که هیچ سرمایه ای نمی خواهد. بسیاری از آزاد کارهایی که در اینترنت فعالیت می کنند هیچ سایتی ندارند و برای دیگران در منزل خودشان کار می کنند. شما هر تخصصی که داشته باشید می توانید از آن برای رفع نیاز هر کسی استفاده کنید و از اینترنت کسب درآمد کنید.

مثلا اگر شما در طراحی گرافیک تخصص داشته باشید و در واقع گرافیست خوبی باشید می توانید کارهای گرافیکی دیگران را انجام دهید و کسب درآمد کنید. شاید پیش خودتان بگویید من که تخصص دارم ولی سایتی ندارم که سفارش کار بگیرم باید چه کار کنم؟ چه طور می توانم از تخصصم درآمد زایی کنم؟

خیلی ساده است! سایت هایی هستند که شما با عضویت در آن ها می توانید تخصص خود را معرفی کنید و پروژه هایی که مربوط به حوزه کاری شما هست را بگیرید و کسب درآمد کنید. سایت هایی مثل پونیشا و انجام میدم هستند که دقیقا در این زمینه فعالیت می کنند.

مثلا شما مترجم هستید می توانید وارد سایت انجام میدم شوید و خود و رزومه کاری خود را معرفی کنید. مثلا می توانید بگویید من می توانم مقالات خارجی را به فارسی ترجمه کنم و برای هر صفحه مبلغ 3000 تومان را دریافت می کنم. به همین سادگی است. مطمئن باشید خیلی ها دنبال یک مترجم خوب مثل شما می گردند.
6- کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام هم مثل تلگرام است. دقیقا عین تلگرام بدون هیچ هزینه ای می توانید پیج بزنید و کسب درآمد کنید. البته همه فکر می کنند با راه اندازی یک پیج با اعضای زیاد می توانند به راحتی از طریق آن سفارش تبلیغات بگیرند و کسب درآمد اینترنتی داشته باشند. به خاطر همین هم است که همه به خرید فالوور فیک اینستاگرام روی می آروند. هزینه و وقت زیادی هم برای این کار می گذارند که آخرش هم هیچ فایده ای ندارد.

ایده های زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. مثلا شخصی در زمینه فیتنس فعالیت می کند می تواند به اعضای پیج خود برنامه غذایی بفروشد. یا از طریق پیج خود داروهای بدنسازی بفروشد. نمونه زیادی از این پیج ها در اینستاگرام وجود دارند که ماهیانه میلیونی درآمد دارند.

همچنین می توانید از طریق اینستاگرام هنر های خود را بفروشید. پیج های زیادی در زمینه های مختلف هنری وجود دارند که کارهای خود را می فروشند. مثلا شخصی نقاش خوبی است می تواند تابلو های نقاشی خود را از طریق اینستاگرام به علاقه مندان به نقاشی بفروشد. یا شخصی انگشتر ساز خوبی است. می تواند به راحتی طرفدارهای مربوط به انگشتر را به پیچ خودش جذب کند و از این طریق انگشتر های خود را بفروشد.

روش دیگر این است که از طریق اینستاگرام کسب و کار سنتی خود را به دیگران معرفی کنید. اینستاگرام بهترین وسیله برای نشان دادن نمونه کارهایتان است. مثلا خانمی در کار کاشت ناخن فعالیت می کند. به راحتی می تواند نمونه کارهای خود را در پیج اینستاگرامش قرار دهد و از این طریق برای خود مشتری جذب کند.
نتیجه:

در این مقاله در مورد کسب درآمد از اینترنت و اسرار‌ موفقیت کسب درآمد اینترنتی و شش روش کسب درآمد از اینترنت با سرمایه کم با شما صحبت کردم. امیدوارم توانسته باشم شما را با مزیت های کسب و کارهای اینترنتی و روش های کسب درآمد اینترنتی بیشتر آشنا کرده باشم. با توجه به میزان علاقه ای که خودتان دارید سعی کنید کسب و کارتان را در اینترنت شروع کنید. حتی اگر هیچ سرمایه ای ندارد.

پیشنهاد می‌کنم همین حالا در دوره آنلاین کسب و کار اینترنتی پولساز شرکت کنید. این دوره شامل 30 ساعت فیلم آموزشی و ارائه تمام قالب ها و افزونه های لازم شما برای کسب درآمد اینترنتی است.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ