سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 17
کل بازدید : 9355
کل یادداشتها ها : 48
خبر مایه




کسب و کارها باید از چه روش بازاریابی آنلاین استفاده کنند تا به فروش و سهم بازار بالایی دست یابند. در این نوشتار 10 روش بازاریابی آنلاین کسب و کار بحث می شود.

اینرنت انواع فرصت‌ها را برای کسب و کارهای کوچک فراهم کرده‌است تا محصولات‌شان را بازاریابی کنند. اینترنت حقیقتا به همه فرصتی برابر داده‌است. روزهایی که مجبور بودید جیبی بزرگ داشته‌باشید تا برای بازاریابی خرج کنید گذشته است. امروزه انواع روش‌های ارزان و مقرون به صرفه برای تبلیغ محصول و برندتان به‌صورت برخط  و تحت عنوان بازاریابی آنلاین وجود دارد.

بازاریابی آنلاین

مارک تواین زمانی گفت: “بسیاری از چیزهای کوچک با نوع مناسب تبلیغات بزرگ شده‌است.” خبر خوب این است که وقتی صحبت از اینترنت است، نوع مناسب بازاریابی لزوما نباید گران باشد. همان‌طور که تلاش می‌کنید کسب و کارتان را به شیوه‌ای کم‌هزینه تبلیغ کنید، می‌توانید استراتژی‌های ساده و پیچیده‌ی زیادی را در پیش بگیرید.

اما به یاد داشته‌باشید ارزان بودن صرفا به این معنی نیست که آسان است نیازی به صرف وقت و تلاش ندارد. شما می‌توانید از لحاظ بودجه دچار کمبود باشید، اما از لحاظ صرف وقت و سخت‌کوشی لازم، نمی‌توانید.

در ادامه 10 شیوه‌ی ارزان برای بازاریابی کسب و کارتان در اینترنت آمده‌است:
1. وبلاگ خودتان را آغاز کنید.

وبلاگ روشی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است. اما به یاد داشته‌باشید یکی از کلیدهای وبلاگ‌نویسی موفق فراهم کردن مفاد باارزشی از قبیل اطلاعات، توصیه، ابزار، منابع، مقالات انتقادی، و غیره است.
business-tech-850x476
2. وارد فهرست دایرکتوری‌های مهم شوید.

وارد شدن به فهرست دایرکتوری‌های برخط مهم از قبیل Google Places، YellowPages، Whitepages، و Superpage به کسب و کار شما این امکان را می‌دهد تا آسان‌تر در موتورهای جست و جو پیدا شود.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ