سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 9316
کل یادداشتها ها : 48
خبر مایه


1 2 3 >

در این مقاله می خواهیم اهمیت بازاریابی آنلاین با شبکه های اجتماعی در کسب و کار  یا بازاریابی آنلاین شبکه های اجتماعی را در راستای افزایش فروش اینترنتی برای کسب و کار های اینترنتی مورد بررسی قرار دهیم.در کسب و کار های اینترنتی روش های مختلفی برای بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی وجود دارد .

یکی از این روش ها بازاریابی آنلاین شبکه های اجتماعی است که اصطلاحا به آن بازاریابی اینترنتی شبکه های اجتماعی نیز گفته می شود که اگر بصورت درست برنامه بازاریابی آنلاین شبکه های اجتماعی را  پیاده کنید باعث افزایش فروش اینترنتی و تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان بالقوه می شود.

 


ادامه مطلب...

  


کسب درآمد از اینترنت در سال های اخیر در ایران رشد چشمگیری داشته و تقریبا امروزه همه به فکر کسب درآمد اینترنتی هستند , کسب درآمد از اینترنت مزایای زیادی دارد یکی از مزیت های اصلی کسب درآمد از اینترنت کار در منزل است در کسب و کار اینترنتی می توان در خانه نیز کسب در آمد داشت روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که در ادامه مقاله آنها را بررسی می کنیم اگر علاقه مند به راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید یا دوست دارید کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنید تا انتهای مقاله با من همراه باشید.
چرا همه به فکر کسب درآمد از اینترنت هستند؟

 


ادامه مطلب...

  




ابزارهای زیادی برای بازاریابی اینترنتی در اینترنت موجود هستند که بسیاری از آن ها رایگان اند. توسط این ابزارها خیلی راحت تر می توانید کارهای خود را انجام دهید. مثلا توسط سایت MOZ می توانید بک لینک ها و پیج آتوریتی و دامین آتوریتی هر وب سایتی که دوست داشته باشید را چک کنید. گوگل هم بسیاری از ابزارهایی را در اختیار ما قرار داده است که علاوه بر رایگان بودن، خیلی هم کاربردی و مفید هستند و می توانم بگویم استفاده نکردن از این ابزارها برای مدیران کسب و کارهای اینترنتی اشتباه بزرگی است. در این مقاله قصد دارم 5 ابزار کاربردی و رایگان گوگل برای بازاریابی اینترنتی را بهتون معرفی کنم.
ادامه مطلب...

  

در کسب و کار اینترنتی  حقیقت هایی وجود دارد که تا الان خیلی از دوستان از آن ها خبری ندارند. حقایقی که ممکن است به اشتباه در ذهن بسیاری از علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار اینترنتی وجود داشته باشد.

در این مقاله قصد دارم در مورد حقایقی که در کسب و کار اینترنتی وجود دارد صحبت کنم. اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید این مقاله دقیقا به درد شما می خورد. پس پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه همیار وب باشید.

  ادامه مطلب...

  

افزایش فروش محصولات همیشه از دغدغه های اصلی مدیران کسب وکارها بوده است. در واقع هدف اصلی هر کسب و کار اینترنتی فروش محصولات و خدمات خود است. در این مقاله قصد دارم راه کارهایی را برای افزایش فروش محصولات سایت ارائه کنم که بتوانید توسط آنها فروش وب سایت خود را بالا ببرید. پس اگر می خواهید بدانید چگونه می توان فروش وب سایت خود را افزایش دهیم؟ با همیار وب همراه باشید.



  ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ