سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 9446
کل یادداشتها ها : 48
خبر مایه


< 1 2 3 >

خیلی از ما از اینکه کاربران زیادی را از طریق لغو اشتراک در خبرنامه ایمیلی مان از دست می دهیم ناراحت می شویم. مسلما کاربرانی که در لیست ایمیل ما قرار دارند برای ما اهمیت فراوانی دارند. از این رو هر کسب و کاری دوست ندارد به سادگی کاربرانشان از لیست ایمیلشان خارج شوند. در این مقاله قصد دارم مواردی را عنوان کنم تا متوجه آن شوید که چرا کاربران از خبرنامه ایمیلی شما لغو اشتراک می کنند؟ تا با رعایت این نکات لغو اشتراک در خبرنامه ایمیلی خود را به حداقل برسانید.


ادامه مطلب...

  

در این مقاله از مجموعه مقالات بازاریابی اینترنتی می خواهیم ارزش برند در بازاریابی در شبکه های اجتماعی را مطرح کنیم که بخشی از آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی برای هر کسب و کاری بخصوص کسب و کار اینترنتی امری حیاتی می باشد.در این بخش از آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی راهکارهای افزایش ارزش برند در بازاریابی در شبکه های اجتماعی را مطرح می کنیم .



ادامه مطلب...

  

امروزه با پیشرفت در برنامه های موبایلی و برنامه هایی کاربردی در مسائل مختلف، امور به آسانی و راحتی انجام می شود. از نیازهای مردم میشه به رفت و آمد با تاکسی در شهر اشاره کرد که با وجود برنامه هایی مثل اسنپ و تاپسی این نیاز تاحدودی به خوبی برطرف شده است.  در این مقاله قصد دارم به برنامه اسنپ که طرفدارهای زیادی را در بین اپلیکیشن های موبایلی به خود اختصاص داده است بپردازم و اینکه این برنامه چه طور و از چه زمانی به وجود آمد و چه مزیت ها و معایبی دارد.

  ادامه مطلب...

  


هدف  تمام مدیران سایت ها کسب  موفقیت سریع در نتایج در گوگل است. از این رو در بهینه سازی سایت خود عجله می کنند و به سرعت موارد بهینه سازی سایت رو انجام می دهند. در این مقاله قصد دارم به این مورد اشاره کنم که در بهینه سازی سایت ممکن است چه اشتباهاتی رخ دهد.

قبل از شروع مقاله قصد دارم یکی از تجربه های کاری خود را در این زمینه خدمتتون عرض کنم.حدود 3 سال پیش وب سایتی در زمینه آموزش طراحی سایت داشتم. در ابتدا خیلی دوست داشتم که هرچه سریع تر رتبه ی خوبی در گوگل بدست آورم و کاربران موقع سرچ کردن واژه ی “طراحی سایت” سایت من رو در صفحه اول ببینند. برای همین از همان روز های ابتدایی راه اندازی سایتم شروع به گرفتن بک لینک از سایت های دیگر کردم.
ادامه مطلب...

  

با افزایش تعداد علاقه مندان به کسب و کار اینترنتی ; تعداد سوالات در مورد کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی نیز بیشتر می شود . اما سوالی که برای بیشتر علاقه مندان پیش می آید این است که آیا کسب درآمد از سایت های خارجی واقیعت دارد یا خیر؟ بعضی از دوستان نیز به دلیل نوسانات شدید ارز فکر می کنند با بالا رفتن قیمت دلار می تواند کسب درآمد اینترنتی خوبی از این طریق داشته باشند و به نوعی کسب درآمد از اینترنت را فقط در روش های مثل کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی یا کسب درآمد کلیکی از طریق کلیک بر روی تبلیغات می دانند.
آیا کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی واقیعت دارد؟



ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ