سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 9386
کل یادداشتها ها : 48
خبر مایه


< 1 2 3 4



فناوری به وضوح تغییرات بسیاری در نحوه‌ی بازاریابی و به تبع آن در طرح بازاریابی ایجاد کرده‌ است. خیلی وقت‌ها به سرعت از تبلیغات تلویزیونی رد می‌شویم و تبلیغاتی را هم که به گوشی همراه‌مان ارسال می‌شوند، مسدود می‌کنیم. بازاریابی دهان به دهان را در رسانه‌های اجتماعی گسترش داده‌ایم. ما از تجزیه و تحلیل داده‌ها، و معیارها (مِتریکس) هم گذشته‌ایم. ولی در این میان، چه بر سر طرح بازار یابی آمده است؟ آیا فناوری، طراحی بازاریابی را نیز دستخوش تغییر کرده است؟

طرح بازاریابی

یک چیز را مطمئن هستم: اصول اولیه‌ی بازاریابی هم‌چنان پا بر جا مانده‌اند. بازاریابی، هم‌چنان و بیش از گذشته، آدم‌ها را به آگاهی، علاقه، و اعتماد دعوت می‌کند. بازاریابی، هم‌چنان و بیش از گذشته، نیازمند تعریف بازار هدف است؛ نیازمند بخش‌های خاصی از بازار است؛ نیازمند دستیابی به آدم‌هایی مناسب با پیام‌های مناسب است. قیمت‌گذاری هم‌چنان مهم‌ترین پیام است، و کم‌ترین قیمت – مثل همیشه – لزوما بهترین قیمت نیست.
ادامه مطلب...

  

برند قدرتمندین دارایی نامشهود هر کسب و کار است. بنابراین در حوزه مالی درک ارزش یک برند برای کسب و کار قسمت ضروری مدیریت، محافظت و اندازه گیری آن برند است. شناسایی دقیق این امر که برند چگونه به افزایش درآمد کمک می‌کند به این معنی است که می‌توان از تقویت و بهبود ارزش ویژه برند برای رقابتی نگه‌داشتن کسب و کار استفاده کرد.

رشد ارزش ویژه برند با اهرم فناوری دیجیتال

یک برند ارزشمند به کسب و کار کمک می‌کند تا قیمت‌گذاری بالا، رهایی از بحران‌های شایع فضای کسب و کار و رشد سریعتر نسبت به رقبا را داشته باشد.
ادامه مطلب...

  

در این نوشتار سعی شده است روش های کم‌هزینه‌ای برای بازاریابی موفق معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد. به علاوه 141 نوع بازاریابی نیز آورده شده است تا شما بتوانید به انواع بازاریابی دسترسی داشته باشید.

بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه‌ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌شان استفاده کنند. بر این ساس استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای مدیران بازاریابی این کسب و کارها یک ضرورت حیاتی است. در این اثر سعی شده روش های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ