سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 9389
کل یادداشتها ها : 48
خبر مایه


< 1 2 3 4 >


شعار ، پیام ، یا عبارت تبلیغی افتضاح می تواند یک کسب و کار را نابود کند. در این نوشتار 8 عبارت تبلیغاتی افتضاح آمده است که می تواند حقیقتا یک کسب و کار را ورشکسته و مضمحل کند

در دنیای کسب و کار این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای جذب بیشتر مشتری محسوب می‌شود. با این حال عبارت تبلیغاتی نامناسب و بی‌مفهوم علاوه بر اینکه باعث خدشه‌دار کردن اعتبار یک شرکت و کسب و کار شما می‌شود حتی تاثیر معکوسی روی جذب مشتری هم خواهد داشت. تا به حال به متن عبارت تبلیغاتی که در خبرنامه‌های هفتگی یا وب‌سایت‌ها وجود دارد، دقت کرده‌اید؟
ادامه مطلب...

  

 ویژگی برتر یک برند موفق

در این نوشتار درباره 7 ویژگی برتر یک برند موفق بحث می شود.

جری‌مک‌لافین معتقد است “برند یا نمانام ادراک ذهنی آدم‌ها از شما، یک محصول، یک خدمت، یک سازمان، یک انگیزه و هدف، یا یک ایده است. با توجه به حجم رقابتی که این روزها بیش‌تر صنایع با آن روبرو هستند، شاید چیزی مهم‌تر از این نباشد که از رقابت بیرون بروید و با برندسازی راهبردی یک شخصیت بی‌همتا و یک گزاره‌ی ارزشی را خلق کنید. هیچ‌کس تردید ندارد که عرضه‌ی کالاها و ارائه‌ی خدمات کیفی از اهمیت برخوردار است، ولی برندسازی موثر غالبا مهم‌ترین کاری است که لازم است کسب و کارها برای رسیدن به رشد و شکوفایی انجام دهند.
ادامه مطلب...

  



رنگ در کسب و کار شما تا آنجایی اهمیت دارد که برخی از برندها و کسب و کارهای بزرگ را به رنگشان می شناسیم. مثلا مک دونالد را با قرمز و زرد، ال جی را با قرمز متمایل به سرخابی و … .به کارگیری هر رنگی در کسب و کار شما می تواند معنای جالب و مهمی داشته باشد. این که شما بخواهید با استفاده از یک رنگ خاص حرفه و کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید نیاز به دانش اولیه ای در زمینه‌ی روانشناسی رنگ‌ها دارد. در این نوشتار با معانی 12 رنگ اصلی و مورد علاقه‌ی اکثر افراد در کسب  کار آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید و به معنای رنگ خاص مورد استفاده در محل کار، لوگوی شرکت، و یا پوشش کارکنان‌تان بیشتر بیندیشید.
رنگ کسب و کار شما چیست؟
ادامه مطلب...

  



کسب و کارها باید از چه روش بازاریابی آنلاین استفاده کنند تا به فروش و سهم بازار بالایی دست یابند. در این نوشتار 10 روش بازاریابی آنلاین کسب و کار بحث می شود.

اینرنت انواع فرصت‌ها را برای کسب و کارهای کوچک فراهم کرده‌است تا محصولات‌شان را بازاریابی کنند. اینترنت حقیقتا به همه فرصتی برابر داده‌است. روزهایی که مجبور بودید جیبی بزرگ داشته‌باشید تا برای بازاریابی خرج کنید گذشته است. امروزه انواع روش‌های ارزان و مقرون به صرفه برای تبلیغ محصول و برندتان به‌صورت برخط  و تحت عنوان بازاریابی آنلاین وجود دارد.
ادامه مطلب...

  



آیا روابط عمومی در ایجاد یک برند تأثیرگذار است؟ نقش روابط عمومی در برندسازی چیست ؟ چه اصولی را باید در روابط عمومی رعایت کرد؟ این‌ها سوالاتی‌است که یک کارآفرین در ابتدای راه برندسازی‌اش با آن مواجه خواهد شد.

در این نوشتار  3 سلاح‌ سرّی روابط عمومی معرفی می‌شود که به برندسازی‌تان کمک می‌کند. نویسنده‌ی این مقاله سرپرست کارمندان و معاون روابط برند است. او می‌گوید: در طول زندگی حرفه‌ایم نظم موجود در بلوغ و تکامل روابط عمومی را دیده‌ام.

نقش روابط عمومی در برندسازی

عرصه‌ی روابط عمومی در زمان شروع‌اش و پیش از این که در همه‌ی سازمان‌ها همه‌گیر شود ‌نسبتاً پیش‌بینی‌پذیر بود. راهبردهای استاندارد مانند، تورهای ویژه‌ی مطبوعات، نمایشگاه‌ها، خبرهای مطبوعاتی، و گردهمایی‌ها بخش عمده‌ی داستان برند شرکت را حکایت و هدایت می‌کردند.
ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ