سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 20
کل بازدید : 9431
کل یادداشتها ها : 48
خبر مایه


< 1 2 3 4 >

در این مقاله 10 ایده کسب و کار اینترنتی برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی مطرح کردیم که بتوانید از همین امروز وارد دنیای کسب درآمد اینترنتی شوید. یکی از هدف‌های وب سایت بهترین ایده حمایت از جوانان و علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی است که همیشه به راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز فکر می‌کنند تا تا بتوانند به کسب درآمد از اینترنت بپردازند. بیشترین تماس‌ها و ایمیل‌های ارسالی کاربران سایت بهترین ایده? یا نداشتن ایده است یا عدم اطمینان از پولساز بودن ایده شان است. به‌همین دلیل بیشترین تمرکز خودمان را در ماه‌های اخیر بر روی ایده های کارآفرینی اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت گذاشتیم. ایده‌هایی که حتی قابلیت پیاده سازی با سرمایه کم و کار در منزل را داشته باشند.


ادامه مطلب...

  


اگر شما قصد راه اندازی یک کسب و کار را برای بار اول دارید احتمالا نگران هستید که آیا در این راه موفق می‌شوید یا نه. با مطالعه این 10 اصل، احتمال موفقیت کارآفرینی خود را در کسب و کار جدید بیشتر کنید. در این مقاله من بهترین توصیه‌های کارآفرینان برتر را و آنچه خودم در تجربیات شخصی کسب کردم را به شما ارائه می دهم.

ادامه مطلب...

  



هر وب سایت پولساز، رازهایی دارد که شاید با دیدن این سایت ها نتوانید بسرعت به آن پی ببرید. واقعاً پشت پرده سایت های پولساز ایرانی چه رازهایی نهفته است؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که هیچ رازی نهفته نیست و با کمی بررسی میتوان هر رازی که در پشت پرده سایت های پولساز ایرانی وجود دارد را کشف کرد.
ادامه مطلب...

  



کسب درآمد از اینترنت و اسرار‌ موفقیت در آن مسئله ای است که امروزه ذهن بسیاری از افراد جامعه را درگیر خود کرده است.

اما باید بدانید کسب درآمد از اینترنت آنقدر هم کار ساده‌ای نیست و نیاز به مهارت‌هایی دارد. به‌همین دلیل است که برخی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در کسب درآمد از اینترنت موفق نیستند…

شاید اکثر مردم اطلاعاتی درباره چگونگی کسب درآمد از اینترنت داشته باشند، اما چگونه می شود که برخی کارآفرینان حوزه اینترنت درآمدهای هنگفتی را کسب کرده و برخی دیگر اگر با شکست مواجه نشوند، درآمد و سود چندانی را کسب نمی کنند؟

اگر شما هم می‌خواهید سهمی از بازار میلیارد دلاری کسب درآمد اینترنتی را به خود اختصاص دهید، باید حرفی تازه برای گفتن داشته باشید.
ادامه مطلب...

  

«وبینار» لغتی است که شاید آن را در بنرهای مختلفی دیده باشید، اما بدون آنکه معنی‌اش را بدانید، از کنار آن عبور کرده‌اید. در ادامه قصد داریم به معرفی وبینار و کاربردهای آن بپردازیم، چراکه وبینار به یکی از ابزارهای قدرتمند تبلیغاتی و آموزشیِ کسب‌وکارهای جدید در جهان تبدیل شده و به‌نظر می‌رسد هنوز معرفی درستی از این ابزار قدرتمند در کشور ما صورت نگرفته است. با ما همراه باشید.

حتما بخوانید:

    داشبورد مدیریتی چیست و چه مزایایی دارد؟
    چرا کسب‌وکارهای کوچک به CRM نیاز دارند؟
    برند کارفرما چیست و چگونه می‌توان آن را توسعه داد؟



ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ